Laos-Thailand.reismee.nl

Birthday in Laos!

Maandag 9 november, de dag dat ik alweer 22 jaar werd. Ik vind verjaardagen altijd al super leuk, maar hoe bijzonder is het om in Laos jarig te zijn?!

Overdag heb ik lekker met de peutertjes gewerkt, super leuk! Toch wel bijzonder om op je verjaardag in een kinderdagopvang in Laos te werken. Net als altijd heb ik weer genoten :)

Na het werk ben ik met 6 andere vrijwilligers naar de oever van de mekong rivier gefietst om daar de zonsondergang te bekijken want die is hier zo bijzonder! Super om mijn verjaardag te vieren met een mango shake kijkend naar de zon die ondergaat boven de rivier ? Een hele gezellige vrijwilligster die vorige week was vertrokken, was gister toevallig voor een dagje terug in de stad dus was het super gezellig dat ze er ook bij kon zijn.

Na genoten te hebben aan de oever, ging het feest verder in de pizzeria. Na meer dan 3 weken rijst en noedels gegeten te hebben (waar ik verbazingwekkend genoeg nog niet eens op uitgekeken ben) was het heerlijk om een andere smaak en structuur in mijn mond te hebben.

Tot zover had ik echt al een super leuke, gezellige en bijzondere dag gehad, maar het hoogtepunt moest nog komen. Terug in het guesthouse zaten we met alle vrijwilligers gezellig te kletsen en te kaarten, toen het licht ineens uitging en iemand binnen kwam lopen met een grote chocoladrtaart met 22 kaarsjes en mijn naam erop! Iedereen begon te zingen. Het was echt zo lief en bijzonder! Ik voelde me helemaal jarig. De Lao verjaardagstaart was ook nog eens heerlijk :)

Na nog wat kaartspellen en drankjes (met wat locals, echt leuk!) Werd het feestje voortgezet in de stad maar moest het feestvarken helaas afhaken omdat ik nog niet helemaal beter ben.

Ik heb dus echt een fantastische onvergetelijke verjaardag gehad. Hopelijk wordt komend jaar net zo fantastisch :)

Reacties

Reacties

sarablabla@gmail

Leuk te horen dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad!!!!! Zeker hoe bijzonder is het om het daar te vieren i.p.v. in het altijd 'zonnige' Strijden hahahaha nou geniet nog van al die mooie zonsondergangen en je leuke werk, en tot snel horens, dikkekus Sara

Linda

Fijn dat je zo genoten hebt van je verjaardag! Hier zal je altijd op blijven terugkijken!

bertie goossens

Ik hoop niet dat je in Laos blijft plakken, want zo te horen is alles zo anders en mooier als hier.
Geniet nog van de overige dagen in Laos

Kevin - Travel Active

Klinkt goed Ghislaine!

Fijne week verder.

Kevin

Anita

Super dat je zo'n leuke en zonnige verjaardag hebt gehad. Bij die zonsondergang wil ik mijn verjaardag ook wel vieren pff wat mooi.
Fijn dat ik mee kan genieten met de verhalen en prachtige foto's.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active